Dag 1, Op weg naar Spanje - Reisverslag uit Vught, Nederland van Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu Dag 1, Op weg naar Spanje - Reisverslag uit Vught, Nederland van Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu

Dag 1, Op weg naar Spanje

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Marijke

04 Augustus 2014 | Nederland, Vught

Na een heerlijke dag die ons aangeboden werd door de kinderen vanwege de 65 ste verjaardag van Paul, konden wij op deze vierde augustus nog even nagenieten. Wij werden namelijk op deze maandagmorgen door Floris met onze eigen auto weggebracht naar Den Bosch.
Dit omdat wij de eerste dagen een paar dagen met onze buren samen willen fietsen die dit stuk dezelfde route zouden volgen op hun reis naar Santiago de Compostella. Maar zij zijn al een dag eerder gestart.
Na een korte lunch met Floris, nu echt fietsen. Het is prachtig weer dus het is geen straf om zo te beginnen. Wij fietsen de LF7 tot Eindhoven, waar wij een hotel zoeken midden in de stad.
De eerste 40 km staat op de teller!
Het centraal station van Eindhoven is ook de officiële startplaats van deze route.

• 15 Augustus 2014 - 18:52

Floris:

Leuk 1e verslag;)

• 15 Augustus 2014 - 19:04

Anne :

Ik miste al iets, maar ben nu blij jullie te kunnen volgen.

• 15 Augustus 2014 - 19:15

Anneke En Gert:

Zo ken ik jullie weer,
    gezellig om mee te fietsen in het verslag.
    Fijn dat jullie het willen delen.
    Gr. anneke

• 15 Augustus 2014 - 21:35

Magda:

Hoi P&M,

Leuk om te lezen, temeer daar wij zelf nu (nog een dag) in Frankrijk (Normandie) zitten.
    Ik wens jullie een heel goede reis en veel plezier!
    mvrgr.Magda

• 15 Augustus 2014 - 22:17

Wil En Koos:

Leuk weer contact te hebben.
    We fietsen in gedachten mee.

• 15 Augustus 2014 - 22:56

Anja En Fred:

Hoi Marijke en Paul, leuk weer jullie belevenissen mee te lezen. Stoer hoor doortrappen in die nattigheid! Maar jullie weten na regen komt.....al moet je er deze keer misschien wat lang(er) op wachten.
    Veel fietsplezier

• 16 Augustus 2014 - 13:37

Munk:

Hai

• 16 Augustus 2014 - 13:52

Balekajaro :

Hoi Paul en Marijke,

Zeer goede keuze om in het Brabantse land

• 17 Augustus 2014 - 12:10

Hans & Marjoeke:

P&M,
    Leuk verslag, wij hadden al eerder gereageerd maar dit is blijkbaar in de "cloud" blijven hangen. -:)
    Wat een belevenissen allemaal, wij hopen dat zuidelijker de regen minder wordt en jullie lekker van het zonnetje kunt genieten!
    Wij volgen jullie op de voet!
    Veel plezier samen, Paul wennen met een kopvrouw in het voor aanzicht?

Groeten

H&M