Dag 6, Een heerlijke droge heerlijke dag. - Reisverslag uit Herbeumont, België van Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu Dag 6, Een heerlijke droge heerlijke dag. - Reisverslag uit Herbeumont, België van Marijke Kuijeren - WaarBenJij.nu

Dag 6, Een heerlijke droge heerlijke dag.

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Marijke

09 Augustus 2014 | België, Herbeumont

Els bleek gisterenavond halverwege teruggekeerd te zijn vanwege het hevige onweer. Nu had zij alweer een heerlijk ontbijt klaarstaan en wij moesten vooral een lunchpakket meenemen.
Het weer was droog net als al onze kleren. Wij fietsten gezellig door het Ardenner land en genoten van het fietsen en elkaar. In Herbeumont namen wij na een lekker lunch afscheid van Anneke en Nico. Zij gaan nog een stuk verder om ergens te gaan Kamperen en wij wilden het plaatselijke hotel dat net buiten het plaatsje ligt wel eens proberen. Het is een mooi groot hotel in een soort landhuis met een prachtige tuin.
Wij kregen een heerlijke grote kamer met uitzicht op de mooie tuin en zaten die middag, net of het vakantie is ;-) heel relax, in het zonnetje in de tuin.
En s' avonds tussen allemaal grijze duiven kregen wij een heerlijk diner voorgeschoteld. Dit was weer echt genieten met een hoofdletter G.
Zo moet een fietsvakantie ooit bedoeld zijn!!!